Klacht Pour Cheval: Op 28 maart bestelling betaald, nu 29 april niets in huis, op mails wordt helaas niet geregeerd

consumentje

Ik zal mijn verhaal hier proberen uit te leggen. Op 20 februari jongstleden heb ik een vest besteld bij Pour Cheval, een online ruitersportwinkel. Op gegeven moment kreeg ik een mailtje met het bericht dat zij het pakket retour hadden gekregen vanwege een verkeerd adres; het pakket bleek naar mijn oude woonadres te zijn verstuurd (dit is mijn fout). Ik heb mijn nieuwe adres doorgegeven, en mij werd verzocht om opnieuw de verzendkosten a 6.75 te betalen voor opnieuw verzenden. Ik heb toen gevraagd of het ook mogelijk was om dan extra artikelen erbij te bestellen, anders was ik al 13.50 kwijt voor het verzenden van 1 vest. Dit was prima, en op 28 maart heb ik deze extra bestelling + opnieuw verzenden overgemaakt. Inmiddels heb ik nog steeds geen pakketje mogen ontvangen. Ik heb ook al 3x gemaild met de vraag waarom het zo lang duurt en of zij me niet vergeten zijn. Maar hierop krijg ik helaas geen reactie. Ik heb in totaal 24.90 + 81.41 = 106.31 betaald, ik wil graag mijn bestelling!

Ik wil mijn geld terug, maar liever nog krijg ik mijn bestelling zo snel mogelijk toegestuurd! Er zitten artikelen bij die ik echt nodig heb en wil gebruiken, ik zit er dus echt op te wachten. Ook zou het prettig zijn als er op mails wordt gereageerd, want ik weet nu de reden niet waarom ik mijn pakket nog niet in huis heb. Ik vind het jammer dat ik het via deze weg moet proberen, maar omdat ik niets op mailtjes hoor weet ik de reden niet waarom ik mijn pakket nog niet in huis heb. Ik hoop dus dat het op deze manier wel lukt.

Wij vinden dat Pour Cheval hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pour Cheval?