Klacht Powerpeers: Digitaal bedrag afschrijven. Van tegoed van vorig jaar. DIGITAAL PIKKEN.

joop

ENERGIE van vorig jaar 21-6-2018 tot 1-1-2019 zomaar een deel zoek.
Vorig tegoed was 94,36 euro Maar op 28-1-2019 was dit in eens 60,15 euro
Zomaar 34 euro verdwenen Ra Ga.
Medewerker van powerpeers gebeld op 31-1-2019 om 9 uur, ja hij zag in het kostenoverzicht ook 60,15 euro staan ,ik zij de 27-1-2019 stond er nog 94,36 .
Ja die Zie ik niet,waar zijn mijn 34 euro dan gebleven ,ja d aat wist hij ook niet.
Hij zij komt vast goed met de eind afrekening. BOELSCHIT..
DIGITAAL PIKKEN NOEM IK DAT..

BIJ MIJ GAAT OP 21-6-2019 DE STEKKER ERUIT BIJ POWERPEERS

ALLES terug draaien zoals het was, vorig jaar met kosten in het overzicht..

En de site eens een keer fatsoenlijk laten functioneren..en dat het ook blijvend is .. !!!!!!!!!
Sinds ik vorig jaar lid ben geworden bij powerpeers heeft de site nog nooit goed gedraaid..

joop
    Helaas na een week geen reactie.
    Teleurstellend.
    Zo kun je zien hoe ze met hun klanten omgaan..
    😥
    Nog geen reactie .helaas
    Powerpeers
    Goedemorgen Joop,

Mijn excuses! Ik vind het erg vervelend dat we verwarring veroorzaken met de gegevens op het dashboard en dat het zo lang duurt voordat we op je klacht reageren.

Ik kan je geruststellen, de kosten voor 2018 zijn natuurlijk niet werkelijk gewijzigd. Zoals mijn collega in het gesprek eind januari ook heeft aangegeven, zullen we op je jaarrekening de juiste tarieven hanteren. Helaas staan deze nu in het dashboard niet juist. Dat zal ik uitleggen.

Per 1 januari zijn de energietarieven gewijzigd. Tot nu toe is het ons niet gelukt om het kostenoverzicht hier goed op aan te passen. Hierdoor hebben wij een tijd lang de tarieven van 2018 getoond bij de kosten van 2018 en 2019. We kregen echter veel vragen van klanten die liever hun tarieven van dit jaar goed wilden zien. We hebben er daarom voor gekozen om bij 2018 én 2019 de tarieven van 2019 te tonen, ook al is dit dus niet de werkelijkheid.

Natuurlijk werken we er op de achtergrond nog steeds aan om voor 2018 en 2019 de juiste, bijbehorende tarieven te laten zien. Ik kan echter niet beloven dat dit binnen korte termijn geregeld zal zijn.

Groeten,

Marlies
    van Powerpeers

Ook een klacht indienen over Powerpeers?