Klacht Powerpeers: Graag weer toegang tot "mijn Powerpeers" site

Klachtnummer
# 625130
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kan momenteel niet inloggen. als je "nieuw wachtwoord opvragen" gebruikt blijft het beloofde mailtje uit?

Gewenste oplossing

Wachtwoord opnieuw instellen weer functioneel maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Powerpeers
    Datum
    Hallo,

    Bedankt voor je bericht! Ik heb je zojuist gebeld, maar kreeg je helaas niet te pakken. Daarom heb ik je een mail gestuurd met verschillende opties om je klacht op te lossen. Laat je weten hoe we je verder kunnen helpen?

    Groeten,

    Mieneke
    van Powerpeers

Ook een klacht indienen over Powerpeers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen