Klacht Powerpeers: Niet inloggen

Klachtnummer
# 409289
Gebruiker
Fioole
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan niet inloggen.
Ook niet nadat ik een nieuw wachtwoord heb aangevraagd

De oplossing

Inloggen

1 reactie

  1. Auteur
    Powerpeers
    Datum
    Goedemorgen meneeer/mevrouw Fioole,

    Vervelend dat je afgelopen weekend problemen hebt gehad met inloggen! We hebben hier meer meldingen over gekregen, blijkbaar hebben wij iets verkeerd gedaan bij onze laatste update. Mijn excuses hiervoor.

    Het inloggen zou wel moeten lukken na verwijderen van de cookies en cache van je internetbrowser. Wil je dat proberen? Lukt het inloggen dan nog niet, wil je ons dan bellen? Dan kunnen we direct meekijken wat er misgaat. Wij zijn op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur te bereiken op 020 220 2300.

    Groeten,

    Marlies

Ook een klacht indienen over Powerpeers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen