Opgelost door Powerpeers: Slechte service komen afspraken niet na

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 385373
Gebruiker
Powerpeersklacht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 2 maanden problemen met de site en app. Storing zegt men en die duurt nu al 2 maanden

De oplossing

Direct oplossing van het probleem anders ontbinding contract zonder kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Powerpeersklacht
    Datum
    Tot op heden geen reactie van Powerpeers gehad.
  2. Auteur
    Powerpeers
    Datum
    Goedemiddag heer/mevrouw Rietveld,

    Wat jammer om hier je klacht te lezen. Ik zie in onze administratie dat je half augustus contact met ons hebt gehad hierover. Eind vorige week heb je ons laten weten dat alles weer in orde is met je dashboard. Daar ben ik blij om.

    Als je weer tegen problemen aanloopt, laat ons dat dan eerder weten. Dan kunnen we met jouw feedback zaken verbeteren of je bij al bekende storingen laten weten wanneer we verwachten deze te verhelpen en of er in de tussentijd een andere manier is om het dashboard wel te kunnen gebruiken. Natuurlijk kunnen wij je ook helpen met alle zaken die je op je dashboard wilt bekijken of aanpassen op het moment dat dit via het dashboard niet lukt.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    van Powerpeers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Powerpeersklacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maar, ze spelen spelletjes met de klanten. Klopt geen reet van deze maatschappij. Als ik het geweten had zou ik me nooit hebben aangeld. Ga ook weg zodra dit kan. Nu kost me dit te veel geld om over te stappen. 😩😩
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Powerpeers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen