Opgelost door Powerpeers: Slechte service komen afspraken niet na

sad Opgelost
Powerpeersklacht

Al 2 maanden problemen met de site en app. Storing zegt men en die duurt nu al 2 maanden

Direct oplossing van het probleem anders ontbinding contract zonder kosten.

Powerpeersklacht
    Tot op heden geen reactie van Powerpeers gehad.
    Powerpeers
    Goedemiddag heer/mevrouw Rietveld,

Wat jammer om hier je klacht te lezen. Ik zie in onze administratie dat je half augustus contact met ons hebt gehad hierover. Eind vorige week heb je ons laten weten dat alles weer in orde is met je dashboard. Daar ben ik blij om.

Als je weer tegen problemen aanloopt, laat ons dat dan eerder weten. Dan kunnen we met jouw feedback zaken verbeteren of je bij al bekende storingen laten weten wanneer we verwachten deze te verhelpen en of er in de tussentijd een andere manier is om het dashboard wel te kunnen gebruiken. Natuurlijk kunnen wij je ook helpen met alle zaken die je op je dashboard wilt bekijken of aanpassen op het moment dat dit via het dashboard niet lukt.

Marlies
    van Powerpeers

Powerpeersklacht
Maar, ze spelen spelletjes met de klanten. Klopt geen reet van deze maatschappij. Als ik het geweten had zou ik me nooit hebben aangeld. Ga ook weg zodra dit kan. Nu kost me dit te veel geld om over te stappen. 😩😩

Ook een klacht indienen over Powerpeers?