Klacht Powerpeers: Totaal geen kontakt te krijgen met Powerpeers.

Klachtnummer
# 352687
Gebruiker
Nico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg sinds 2 maanden energie van Powerpeers.
Krijg alleen afschrijving van maandelijks bedrag, verder niets.
Nooit een contrakt gekregen, geen maandelijkse overzichten , niets dus.
Geprobeerd te bellen, maar ze nemen nooit op.
Meerdere mails gestuurd , geen antwoord.
Weet niet meer wat te doen nu, ben ten einde raad.

De oplossing

Gewoon kontakt met me opnemen, maakt niet uit hoe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Powerpeers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Nico
    Datum
    Na klacht nog steeds niks gehoord van Powerpeers. Vandaag weer geprobeerd te bellen, bandje speelt af dat ze tot 17 maart met vakantie zijn. Snap jij t nog? Deze organisatie deugt echt niet, zal alles in het werk zetten om mensen te waarschuwen. Mails gestuurd waar ze gewoon op kunnen reageren, d oen ze dus niet. Ik weet niet meer wat te doen nu. Ze zeggen dat ze ma ils naar mij sturen, dit is dus een leugen!!
    Help mij, help mij!!

Ook een klacht indienen over Powerpeers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen