Opgelost door Powerpeers: Uitermate trage en slechte klantenservice.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 360463
Gebruiker
N.A. Oudhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds 19 maart probeer ik m'n verbruiksoverzicht in te zien, maar de site werkt niet. Reeds 5x gemeld en ik ontving één reactie met een loze toezegging. In 3 weken tijd is het probleem nog niet verholpen

De oplossing

zie bovenstaande

1 reactie

  1. Auteur
    Powerpeers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer/mevrouw Oudhof,

    Helaas duurde het oplossen van de problemen met het verbruiksoverzicht langer dan verwacht. Mijn excuses daarvoor. In onze reactie op uw e-mails hebben wij gemeld dat we hoopten de storing vorige week al verholpen te hebben. Het energierapport werkt echter pas sinds vandaag weer zoals het hoort. U kunt dus nu uw verbruiksoverzichten weer inzien. Ik zie dat u ons ook nog een e-mail heeft gestuurd hierover, die heb ik bij deze gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    van Powerpeers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.A. Oudhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Powerpeers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen