Klacht PowerSystemsShop.nl: Geld retour na incorrecte levering. Na 1 maand nog niet ontvangen

Henri

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst is het goed te vertellen dat ik ZZP'er ben en een advies bureau heb dat actief is in de offshore industrie.

Voor een computer heb ik op 30-1-2014 geheugen gekocht bij PowerSystems, de Eglantier 325b te Apeldoorn. Omdat deze computer een server was, hebben wij de specificatie van de sever/het moederbord bij het bestellen doorgegeven.

Echter na installatie op 30 januari bleek dat het niet het juiste geheugen was en hebben wij het retour gebracht. Vervolgens heeft PowerSystems gezocht naar het juiste geheugen, maar na een week proberen en nog een verkeerde levering, bleek dat dit niet ging lukken. Men vertelde mij toen dat ik mijn geld terug zou krijgen.

Daarom heb ik het geheugen toen elders besteld en werkte de PC weer. Omdat het geheugen al betaald was en men geen contant geld wilde teruggeven (het bedrag was 943,95), zei men mij dat dit overgemaakt zou worden.

Dit is echter tot op heden nog niet gebeurd. Ook niet na diverse verzoeken.

Graag wil ik dat Power Systems direct de 943,95 overmaakt.

Wij vinden dat PowerSystemsShop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PowerSystemsShop.nl?