Klacht Powned: Onterechte incasso's van powned

Klachtnummer
# 50077
Gebruiker
jvk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2009 ben in onder de voorwaarden zoals beschreven in:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/12/inschrijven_voor_powned_vanaf.html
'lid' geworden van powned.

Hierin staat:
Vanaf woensdag 7 januari kunt u middels automatische incasso lid worden van deze omroepvereniging. Gekozen is voor automatische incasso, omdat dit niet alleen het makkelijkst is, maar tevens ons in staat stelt uw centjes terug te storten in het hypothetische geval wij op 31 maart niet over de vereiste 50.000 leden beschikken. Het enige wat u dus straks hoeft te doen is ons te machtigen om eenmalig 5,76 euro (Twee bier en een bessen) van uw rekening af te schrijven

Hierin staat heel duidelijk EENMALIG 5,76 af te schrijven.
Nu blijkt dat er ieder jaar 5,76 is afgeschreven, dit vind ik regelrecht bedrog en ik eis dus dat alle incasso's die na de eerste incasso gedaan zijn teruggestort worden en mijn 'lidmaatschap' per direct wordt beëindigd!






De oplossing

Beëindigen 'lidmaatschap' en terugstorten van onterechte incasso's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Powned hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Powned?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen