Klacht Powned: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 103306
Gebruiker
Suus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook bij mij is er vandaag 5,72 afgeschreven. Ik let erg goed op mijn rekening, aangezien er voldoende op moest staan voor terechte incasseringen.
Ik heb nog nooit eerder iets met Powned te maken gehad, ook heb ik mij er nooit voor aangemeld. Om er toch achter te komen of ik misschien zelf iets vergeten ben, ben ik naar hun site gegaan om mij in te loggen. Ik heb mijn e-mailadres ingevuld en op wachtwoord vergeten geklikt. Twee keer geprobeerd, niets vernomen. Hun weten het waarschijnlijk zelf ook niet, aangezien ik daar helemaal niet bekend ben!
Ik heb ook in mijn emailbox gekeken. Ik ben iemand die nooit iets weg gooit en zeker niet als ik ergens lid van ben geworden. Helemaal niets! Ik snap er werkelijk niets van! Waarom ze ineens bij mij 5,72 weg moeten halen?

De oplossing

Ik wil denk ik net als ieder ander met dezelfde klacht dat, als ik al ergens in jullie bestand sta, ik hier uitgehaald word. Ik zou nooit hebben toegestemd om 5,72 afgeschreven te laten worden van mijn rekening voor Powned. Ik kijk het nooit. Ik heb nooit bericht gehad van Powned of nooit eerder iets betaald. Ik wil mijn geld terug en dat ze het nooit meer proberen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Powned hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Powned?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen