Klacht Powned: Reputatie schade weegt zwaarder dan journalistiek doel

Lumixa

Bijlage: Originele e-mail met verzoek niet in de uitzending te komen. (Screenshot)

Ik ben Maarten Horst (Journalist) met onderstaande verklaring:

Mijn rede voor aanwezigheid was het filmen van de platte Aarde conferentie (met tegenzin) tegen contante betaling van 250,- die ik niet heb ontvangen.
Ik was niet op de hoogte gesteld dat Pownep aanwezig zou zijn anders was ik überhaupt niet gekomen.

I am NOT A FLAT EARTH MORON. Compas Mentis. Despite Circulation of Fake Media Movie From Powned! Ja en 2+2 is 7. Deze gestoorde gedachten maken waarheidszoekers compleet belachelijk. Net als het woord "Conspiracy Theorist" om waarheidszoekers belachelijk te maken is de platte aarde waanzin bedacht door de CIA . Get Real! Stop met die onzin. Een Kubus heeft toch ook geen 8 vlakken? Of 10? Als je in het bos wandeld, ben je dan aan het diepzeeduiken? Of is je auto van groenten gemaakt? Zo gestoord is dat. Ik heb een mokerslag gekregen van PowNews. Te kijk gezet op die malloten platte aarde conferentie van idioot Frans Heslinga. Zijn doel: Echte waarheidsvinders en onderzoekers er onderuit halen. Heeft flink geld opgehaald. Vooral voor de mainstream demonen die koren op de molen hebben en een legitieme reden om wakkere mensen compleet voor schut te zetten. Daar is deze psyop voor bedoeld. Om waarheid nog verder kapot te maken. De smartphone in mijn hand is bol. ;) https://youtu.be/Ml8Yc2t5ruA That video needs to be taken down and Pownep Sued for murder of character! I asked them not to put me in the video on that unfortunate day and many times after it was recorded. Completely ignored.

Dus als mensen mij herkennen op straat, weet dan dat dit het ware verhaal is achter deze lasterlijke, lachwekkende vertoning. Ik distancieer me met 1,5 miljard lichteeuwen van deze platte aarde waanzin en wens dat deze video verwijderd wordt. Het is zeer pijnlijk als je goede reputatie inneens niet meer geloofwaardig is door dit gedocterde filmpje. Deep fake and diep triest. Dank voor uw begrip. Aan redactie: Nogmaals het verzoek tot permanente verwijdering. Het doet mij als persoon schade aan en dat weegt zwaarder dan het journalistieke doel om te informeren. Dat doel is niet bereikt. Hoe kan ik ooit nog een serieuze sollicitatie doen?

Welke financiële schikking stelt u voor?

Sincerely, Maarten Horst.

0640947713

Verzoek tot verwijdering op alle platformen, excuses, rectificatie + financiële schikking voor karaktermoord.

Wij vinden dat Powned hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Powned?