Klacht PR-Kozijnen: update werk na 2 jaar nog niet af!

Karin

Update: Via PR kozijnen is geen contact meer mogelijk. Heb uiteindelijk vreemd filmpje van BOOS op Youtube gezien waar deze man ter verantwoording wordt geroepen. Op het busje dat hij gebruikt staan twee andere bedrijfsnamen. Daar via mail en facebook contact mee gezocht. Kreeg direct pissige reactie terug geheel in de stijl van hem en zijn toenmalig secretaresse of administratief medewerker. Na enige tijd werdt er meedegedeeld dat de zaak was overgenomen door iemand anders en dat ik niet met de vorige eigenaar communiceerde (ja, ja??)
Nog wat dreigementen over juridische stappen enz. ontvangen met het verzoek mijn vraag op Facebook weg te halen. Nog niet gedaan, vragen staat volgens mij vrij...... Men zegt bereid te zijn alsnog de deur en horren te plaatsen. Ik heb het aan hen overgelaten of ze wel of niet het juiste gaan doen. Ze hebben mijn contact gegevens dus dat moet niet moeilijk zijn. Ik denk als pasen en pinksteren op één dag vallen maar wie weet verrassen ze me nog positief...............
Hoe dan ook, voor andere klagers, zoek het filmpje over PR Kozijnen op Youtube en kijk naar het busje achter hem. Probeer contact te krijgen en wie weet......... (wellicht is Facebook niet de beste weg maar het veroorzaakte in ieder geval wel een reactie en die had ik al sinds december 2018 niet meer gehad)

Wij vinden dat PR-Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PR-Kozijnen?