Klacht Prachtigkado.nl: Schort besteld maar niet geleverd

Klachtnummer
# 172550
Gebruiker
I.J.G. van Wolferen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 18 April een schort + geborduurde naam besteld. Direct via i-deal betaald maar het product is nooit geleverd. Contact gehad via e-mail, geld zou worden teruggestuurd maar tot op heden nog niet mogen ontvangen.
Vandaag gaat er een aangetekende brief de deur uit met nogmaals een verzoek om het bedrag terug te storten binnen een termijn van 2 weken. Een kopie van deze brief is naar de klantenservice gegaan.

Gewenste oplossing

Geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prachtigkado.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prachtigkado.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen