Klacht Prachtigkado.nl: Verkeerde levering 27/3/2016. Nog steeds niet de goede

Joontjes

Voor mijn zus haar verjaardag bestelde ik, bij Prachtig Kado, een sauna laken (100x200) met haar naam in de grote van 8 bij 18 cm.
Toen ik deze ontving zag ik dat het niet de goede handdoek was. Het was een douche laken en de naam in 5 bij 12. Klopte dus niks van en dezelfde dag met ze gemaild.
Contact gehad met het bedrijf en ik kreeg een nieuwe en mocht deze houden! Top, dacht ik. Voor ik de nieuwe sauna laken kreeg was het 15 april! Terwijl duidelijk op de site staat "voor 16:30 besteld volgende dag in huis".
Maar opnieuw klopte mijn bestelling niet! Nu had ik wel het juiste formaat saunalaken maar de naam was 5 bij 12 cm.!
Ik heb hier dezelfde nog weer achter aan gemaild en aan gegeven dat het weer niet klopte. De vraag "wat wilt u dat we nu doen?" schoot mij in het verkeerde keelgat.
Ik wil mijn saunalaken in de juiste afmeting en de naam in de juiste afmeting!
Mijn man heeft gebeld en ik meerdere keren gemaild en ik wacht nog steeds op mijn cadeau !!

Dat wat ik besteld heb!!
Lichtroze saunalaken (100x200) met de naam erin geborduurd in de afmeting 8 bij 18 cm met lettertype nr 17!! En uitleg waarom ik 29,45 moest betalen, excl verzenden, terwijl de prijs nu 21,95, excl verzenden, is.

Wij vinden dat Prachtigkado.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prachtigkado.nl?