Klacht Practica wonen: Eettafelpoot scheef gemonteerd

Klachtnummer
# 122218
Gebruiker
Rahied
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2014 hebben wij onze meubels bij besteld bij Practica Almere.
Half januari zijn deze bij ons afgeleverd. Bij levering hebben zowel wij als de monteur geconstateerd dat een tafelpoot niet goed is. Dit zorgde ervoor dat de poot scheef aan de tafel vast zit.
De tafel is na 3 maanden eindelijk opgehaald voor reparatie en in juni (!!!) is de eettafel bij ons weer afgeleverd. Maar nog steeds met een scheve tafelpoot. Ik heb meteen actie ondernomen en wacht nog steeds op een reactie van Practica. In de mailwisseling als in het telefonisch contact is de enige reactie van Practica: Wij wachten af op de reactie van de leverancier, meer kunnen we niet doen.

De oplossing

Indien Practica niet in staat is om de eettafel binnen 2 weken te repareren, dan zie ik 2 mogelijkheden;
- ontbinden koopcontract (retourneren van de meubels Morella)
- volledige compensatie (vergoeding) van de eettafel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Practica wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Practica wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen