Klacht Practica wonen: Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen

Klachtnummer
# 71766
Gebruiker
L.R. Haenen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2e Paasdag heb ik bij Practica Wonen in Villa Arena hoekbank Orda gekocht. Bij het leveren van de bank, wat ook niet echt soepel verliep, viel het mij op dat de naden van de hoekbank niet netjes waren (niet recht een gebobbeld) en dat het hoekgedeelte niet netjes aansloot (scheelde een paar cm) op de rest van de bank. Al met al zag de bank er slordig uit en ik wilde deze daarom niet afnemen. Ik heb foto's gemaakt van de gebreken en heb het vervoersbedrijf de bank weer laten meenemen en heb meteen Practica Wonen hierover ingelicht. De klantenservice van Practica heeft mij diverse e-mails gestuurd met foto's waarin zij melden dat het showmodel er hetzelfde uitziet. Ik zie echter wel verschil en wil de 'slordige' bank niet afnemen. Ik heb dit gemeld, maar Practica komt mij niet tegemoet. Van hen moet ik de slordige bank afnemen.

De oplossing

Ik ben erg teleurgesteld in Practica Wonen en wil de bank niet meer afnemen. Ik heb ook geen interesse in andere producten van Practica. Ik heb al een aanbetaling van 150 euro gedaan. Ik zou het schappelijk vinden als ze dit bedrag terug storten op mijn rekening.ra

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Practica wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Practica wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen