Klacht Practica wonen: Slordige hoekbank Orda van Practica Wonen

L.R. Haenen

Op 2e Paasdag heb ik bij Practica Wonen in Villa Arena hoekbank Orda gekocht. Bij het leveren van de bank, wat ook niet echt soepel verliep, viel het mij op dat de naden van de hoekbank niet netjes waren (niet recht een gebobbeld) en dat het hoekgedeelte niet netjes aansloot (scheelde een paar cm) op de rest van de bank. Al met al zag de bank er slordig uit en ik wilde deze daarom niet afnemen. Ik heb foto's gemaakt van de gebreken en heb het vervoersbedrijf de bank weer laten meenemen en heb meteen Practica Wonen hierover ingelicht. De klantenservice van Practica heeft mij diverse e-mails gestuurd met foto's waarin zij melden dat het showmodel er hetzelfde uitziet. Ik zie echter wel verschil en wil de 'slordige' bank niet afnemen. Ik heb dit gemeld, maar Practica komt mij niet tegemoet. Van hen moet ik de slordige bank afnemen.

Ik ben erg teleurgesteld in Practica Wonen en wil de bank niet meer afnemen. Ik heb ook geen interesse in andere producten van Practica. Ik heb al een aanbetaling van 150 euro gedaan. Ik zou het schappelijk vinden als ze dit bedrag terug storten op mijn rekening.ra

Wij vinden dat Practica wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Practica wonen?