Klacht Practica wonen: vullingen bank IRIN te zacht, sinds levering

Laila

In oktober 12 wordt een bank geleverd die op 2 plekken niet voldoet aan de verwachting, zit te zacht (we hebben vergelijkingsmateriaal omdat we 3 maanden lang dezelfde bank in huis hebben gehad, die teruggenomen werd omdat per ongeluk verkeerde kleur was besteld).
!e klacht ingediend 5 dagen na levering. Er volgt een service monteur die een deel wat opvult. Achteraf niet naar volle tevredenheid waardoor we klact weer indienen, indecember 12. Wederom servicemonteu die nu zegt er niets aan te kunne-mogen doen. Weer klacht bij bedriejf die nu iemand van bedrijf stuurt. Die zegt weer service in te schakelen die uiteindelijk in juni komt en zegt schriftelijk te zullen reageren. In oktober 2103 heb ik nog niets gehoord en bel zelf met practica. Er wordt uitgezocht eea en ik krijg in nov 13 brief met melding dat ik bank tegen eigen kosten kan laten opvullen en dat zachte plekken door gebruik zijn ontstaan !
Ik ga niet akkoord en stuur mail in dec13 en in jan14 maar geen reactie meer gehad.

IK wil dat Practica de bank op de zachte plekken opvult op hun risico. 5 dgen na levering heb ik me al beklaagd over zachtheid van bepaalde plekken. Dan kunnen ze niet na anderhalf jaar zeggen dat zachtheid door gebruik komt. Bovendien zijn er zittingen in de bank die helemaal niet zacht zijn en nog steeds goed zitten, ook na anderhalf jaar.
Opvullen tegen onze kosten vind ik echt onfatsoenlijk dat practica dat van ons durft te vragen.
Servicemonteuer heeft zelfs eenmaal aangegeven (nadat hij de bank omdraaide en opende dat er verschillende kleuren (stevigheid) vulling is gebruikt. Maar buiten dat, het is duidelijk dat de bank op enkele delen sinds levering niet voldoet. Ben zelfs nog een keer naar winkel gegaan om showmodel te testen, ook die zit voller.
3 maanden lang hebben we exact zelfde bank in huis gehad die beter zat, beter gevuld juist op de plekken waar we nu over klagen. (deze bank had foute kleur stiksels per ongelukm, waarna er direct nwe werd besteld (de huidige bank

Wij vinden dat Practica wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!