Klacht Practicomfort: Boos en teleurgesteld dat men zo omgaat met mensen die het al moeilijk hebben vanwege hun beperking

Klachtnummer
# 272273
Gebruiker
dols3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege een defecte badlift gebeld om een expert te laten komen kijken en aktie kunnen ondernemen.
Telefonisch moeilijk te bereiken en eenmaal aan de telefoon wordt gezegd u wordt terugbeld.
Ondertussen is er al 1 week verstreken, nadat we zelf al 3 x gebeld hebben en steeds het antwoord ontvangen: U wordt teruggebeld!
Met als gevolg dat klant met beperking niet in bad kan!!

De oplossing

Dat er een tegemoetkoming gaat komen in het ongemak door middel van gratis reparatie of korting op eventuele onderdelen die vervangen moeten worden.
Onze garantie is net verlopen ( Zou mijn hier op inspelen??)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Practicomfort is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Practicomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen