Klacht Practicomfort: traplift afhankelijke moet gedwongen beneden op de bank slapen omdat bedrijf geen monteur wil sturen

het is toch wat

vastzittende traplift waar ik afhankelijk van ben .vandaag 15 mei om 8.00 uur gemeld en kan vlgs bedrijf pas de 28ste mei een monteur komen. aangegeven dat ik dan vanaf vandaag zolang beneden moet blijven en niet in mijn bed kan slapen, ja mevrouw, het kan niet eerder en u bent toch zelf verantwoordelijk dat dat sjaaltje van u in het mechanisme vast draaide. Even later opnieuw gebeld na rondneuzen op de site van practicomfort en opnieuw uitgelegd dat het te lang duurt. toen werd de afspraak op de 17de mei gezet, met de uitleg dat een storing inderdaad sneller verholpen dient te worden , nl. 48 uur. Later opnieuw gebeld om aan geven nog steeds niet tevreden te zijn, wat instructies gekregen, aan/uit zetten van de lift, er even aan rommelen, niets hielp, dus de afspraak bleef, 17 mei. Nu zit ik hier beneden, kan geen kant op, niet naar de douche, mijn bed, niets. een vriendin heeft kleding van boven gehaald zodat het niet meer in pyjama en ochtendjas is. Mensen die afhankelijk van een hulpmiddel zijn, kunnen daar vlgs. de leverancier van het hulpmiddel best wel zoals in 1ste instantie 13 dagen zonder. te erg voor woorden.

Vandaag de lift repareren

Practicomfort
    Geachte mevrouw Sijtama,

Wat vervelend dat de traplift een storing heeft en fijn dat wij elkaar inmiddels hebben kunnen spreken. Uiteraard wil ik dit graag snel voor u verhelpen.

Zoals telefonisch besproken zal de regiomonteur morgenmiddag, 16 mei jl. aanwezig zijn om de storing voor u te verhelpen zodat u weer gebruik kan maken van de traplift.

Mocht u nog vragen hebben, neem dat gerust telefonisch contact met ons op.

Team SilverMobility

Ook een klacht indienen over Practicomfort?