Klacht Practicomfort: traplift afhankelijke moet gedwongen beneden op de bank slapen omdat bedrijf geen monteur wil sturen
Details
Klacht
vastzittende traplift waar ik afhankelijk van ben .vandaag 15 mei om 8.00 uur gemeld en kan vlgs bedrijf pas de 28ste mei een monteur komen. aangegeven dat ik dan vanaf vandaag zolang beneden moet blijven en niet in mijn bed kan slapen, ja mevrouw, het kan niet eerder en u bent toch zelf verantwoordelijk dat dat sjaaltje van u in het mechanisme vast draaide. Even later opnieuw gebeld na rondneuzen op de site van practicomfort en opnieuw uitgelegd dat het te lang duurt. toen werd de afspraak op de 17de mei gezet, met de uitleg dat een storing inderdaad sneller verholpen dient te worden , nl. 48 uur. Later opnieuw gebeld om aan geven nog steeds niet tevreden te zijn, wat instructies gekregen, aan/uit zetten van de lift, er even aan rommelen, niets hielp, dus de afspraak bleef, 17 mei. Nu zit ik hier beneden, kan geen kant op, niet naar de douche, mijn bed, niets. een vriendin heeft kleding van boven gehaald zodat het niet meer in pyjama en ochtendjas is. Mensen die afhankelijk van een hulpmiddel zijn, kunnen daar vlgs. de leverancier van het hulpmiddel best wel zoals in 1ste instantie 13 dagen zonder. te erg voor woorden.Gewenste oplossing
Vandaag de lift reparerenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.