Klacht Prada Outlet Roermond: Prada Roermond Outlet waardeloos

Blanca

KLACHT Op 18 november 2013 heb ik bij Prada Outlet in Roermond een paar
Prada handschoenen gekocht t.w.v. € 120,-.
Binnen 2 weken tijd en alles bij elkaar opgeteld begon het leer aan de vingertopper ( op de palm ) van beide de handschoenen van kleur veranderd en de leer raar uit zwaardoor ik mij op 5 december 2013 bij U gemeld heb met de handschoenen. Het is in mijn ogen onacceptabel dat handschoenen van € 120,- binnen 2 weken kapot gaan.
Inmiddels na 8 weken kreeg ik gisteren te horen dat ze niets voor mij kunnen doen omdat de handschoenen gewoon beschadig waren, zo had Prada Italië beoordeeld.
Ondanks alles willen ze niet accepteren dat de kwaliteit van de leer slecht was. Ik vind de hele gang van zaken zeer onprofessioneel en erg klantonvriendelijk. De handschoenen zijn door mij bij Prada Roermond gekocht en daarmee heb ik een koopovereenkomst met Prada Roermond gesloten en niet met Prada Italië .

Met een paar nieuwe handschoenen of een tegoedbon ga ik niet (meer) akkoord, ik wil mijn geld op mijn rekening terug gestort hebben.

Wij vinden dat Prada Outlet Roermond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prada Outlet Roermond?