Klacht Praktijk Gabriels: Littekens

SH

" 6-11-2019. " begon mijn avontuur bij diana, de dag van mijn verjaardag heb ik een afspraak gemaakt bij diana gabriels voor informatie over een borstvergroting omdat ik overal verhalen hoorde over ( dr hupkens. " pieter. " de tietenman, zo gezegt zo gedaan op 6 november ben ik daar heen gegaan met mijn ouders en werd ik geholpen door een meisje die mij een ontzettend goed gevoel had gegeven, bh's gepast je voelt je dan natuurlijk helemaal geweldig en vragen die je stelde werden allemaal beantwoord, " toen kwam het. " bij wie wil je geholpen worden? ja bij hupkens. Oke dan wil ik je wel alvast waarschuwen het is een hele aparte man, je moet zeggen wat je wilt en eigenlijk dan weer gaan.... waarop mijn moeder eigenlijk al antwoorde van hmmm... maar toch " 9-11-2019. " terug gegaan voor het gesprek met de arts " dr hupkens. " zelf, uur uitloop.... waar niks van gemeld word en inderdaad het was een hele aparte man en inderdaad zeggen wat je wilt & niet twijfelen en gaan.... op heel veel vragen geen antwoorden maar omdat ik zulke goede verhalen hoorde en borsten had gezien van meiden die door hupkens geopereerd waren en er goed uit zagen ben ik gaan denken dat ik maar even door zijn apartheid heen moest kijken, ze zeiden dat hij op de dag van de operatie heel leuk zou zijn... naja dan denk je maar zo! ik heb een afspraak gemaakt voor 500CC op 17-01-20 zou ik geopereerd worden. 17-01-20 de dag van de operatie, de operatie verliep heel goed en waar ik al op voorbereid was van verhalen is het een lopende band, ik was nog geen 15 min wakker en werd al in een rolstoel gezet.... mijn moeder,schoonmoeder & vriend moesten zelfs nog weg van huis wat 30 min zou duren... omdat ik niet eerder mijn telefoon kreeg maar wel 15 min later in een rolstoel werd gezet en nog 30 min moest wachten tot hun er waren snapte ik niet echt... maar oke het is gebeurd en er over heen gezet, mijn proces kwa herstel ging wel oke gelukkig helemaal geen pijn gehad, alleen ik had een hele heftige kapsel vorming wat maar 1,2% vrouwen op de wereld krijgen mijn lichaam accepteerde het waarschijnlijk niet, nou 2 weken verder trok het gelukkig helemaal weg en zat alles gelukkig op zijn plek... na 5 maanden alles helemaal oké en op zijn plek beginnen mij mijn littekens ineens op te vallen kwa roodheid en dik & steeds met insmeren of aanraken doet het pijn, laat het aan mensen zien die verstand hebben van littekens en geven aan dat dit niet oké is, ik bel naar diana gabriels in de stress omdat sinds h

Dat mijn probleem opgelost kan worden..

SH
    ???

Ook een klacht indienen over Praktijk Gabriels?