Klacht Praktijk la Croix: Niet kind of mensvriendelijk

N.j.c. van Herwaarden

Mijn zoon had een psychologisch test nodig voor zijn nieuwe school.
Toen de gehele test afgerond was, ben ik er langs gegaan, om een copie van de test te halen. De test was op zich goed gemaakt.
Alleen stond er zeer kwetsende informatie, voorin in de test vermeld. Vervolgens is die test naar buiten gegaan; scholen, familie etc. Kortom alles lag op straat. Iedereen, die het lezen wil, kan het. Ik heb er heel lang over na moeten denken, om met mijn zoon van 14 jaar, het hierover hebben. Ik wist, dat hij dit ooit alleen onder ogen krijgt, er dan geen raad mee hebben.
Ik heb het toch gedaan en we hebben 2 uur op de bank zitten huilen over dit soort smerigheid. Ik ben met mijn zoon, de volgende dag, naar la croix toegegaan.
Diegene, die verantwoordelijk waren, kreeg ik niet te spreken. De andere van de praktijk vertrokken geen spier. Nou, daar sta je dan met je zoon weer op straat. Totaal emotioneel aangeslagen door een peperduur, zogenaamd kindvriendelijk bureau.
Nooit meer.

Een gesprek met diegene, die verantwoordelijk is.

Praktijk la Croix
    Hierbij delen wij u mede dat wij niet inhoudelijk op de klacht in kunnen gaan omdat het een psychologisch onderzoek betreft.
    Dit heeft te maken met privacy gevoelige gegevens. Wel kunnen we u melden dat wij nooit informatie aan derden verstrekken en zeker niet aan scholen familieleden of andere instanties. Inmiddels is er een afspraak gemaakt met klager om de procedure toe te lichten.
    N.j.c. van Herwaarden
    Ik heb een gesprek gehad met de praktijk La Croix. De mevrouw zei, het hele probleem niet als een fout van hun kant te zien. Ze beweren nooit informatie aan derden verstrekken en zeker niet aan scholen familieleden of andere instanties. Maar de test was juist bedoeld voor een toekomstige school voor mijn zoon. De eigenaresse heeft aangeboden om de oude "test" uit het circuit te halen. En de oude in te trekken bij scholen en derde. In de toekomst zal dit moeten blijken.
    N.j.c. van Herwaarden
    De beloofde afspraken, die zijn gemaakt door praktijk la Croix, die zijn gemaakt, 2 weken, zijn tot op heden nog niet vervuld. Ik wacht geduldig.

Ook een klacht indienen over Praktijk la Croix?