Klacht Prana-nl.com: Mijn bestelling is niet geleverd, er is geen communicatie, ik voel mij opgelicht.

Klachtnummer
# 522853
Gebruiker
H.P. Linden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 februari jl heb ik een bestelling geplaatst bij Prana. Op 10 februari jl. Kreeg ik een track en trace. Deze link doet het niet, heb daar een bericht over gestuurd maar geen antwoord gekregen. Vanmorgen probeerde ik de link nogmaals maar nu is de hele site van Prana verdwenen. Ben bang dat ik naar mijn bestelling kan fluiten.

De oplossing

Mijn bestelling afleveren of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prana-nl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prana-nl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen