Opgelost door Pranger Rosier Installaties: Onterechte factuur
Details
Klacht
Het bedrijf stuurt ons onterecht een factuur na een bezoek om te inventariseren wat er precies moest gebeuren.Wij iemand zochten die voor ons het leidingwerk in de meterkast opnieuw kon aanleggen. Het ging hierbij om waterleidingen, cv-leidingen, gasleiding, rioolbuis en de buis voor de mechanische ventilatie.
De afspraak was dat er een monteur zou worden gestuurd om de situatie te bekijken en een offerte op te maken. Er is ons telefonisch niets verteld over de kosten die aan dit gesprek verbonden zijn. Ook hebben wij geen bevestiging van deze afspraak in de mail ontvangen met de voorwaarden van dit bezoek. Op de factuur is een half uur werk (99 euro) in rekening gebracht. De monteur is een half uur geweest waarbij hij een kwartier over zijn eigen warmtepomp project heeft gesproken. Ook wordt er gesproken over 'Onderzoek naar lekkage', terwijl wij duidelijk hadden gevraagd om het opnieuw aanbrengen van de leidingen.
Het bedrijf is ons inziens tekort geschoten in de eigen communicatie en daarvoor krijgen wij nu de rekening.
Gewenste oplossing
Op een nette, klantvriendelijke manier, deze klacht behandelen en de factuur crediteren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.