Opgelost door Pranger Rosier Installaties: Onterechte factuur

content Opgelost
# 372039
noujazeg

Het bedrijf stuurt ons onterecht een factuur na een bezoek om te inventariseren wat er precies moest gebeuren.

Wij iemand zochten die voor ons het leidingwerk in de meterkast opnieuw kon aanleggen. Het ging hierbij om waterleidingen, cv-leidingen, gasleiding, rioolbuis en de buis voor de mechanische ventilatie.

De afspraak was dat er een monteur zou worden gestuurd om de situatie te bekijken en een offerte op te maken. Er is ons telefonisch niets verteld over de kosten die aan dit gesprek verbonden zijn. Ook hebben wij geen bevestiging van deze afspraak in de mail ontvangen met de voorwaarden van dit bezoek. Op de factuur is een half uur werk (99 euro) in rekening gebracht. De monteur is een half uur geweest waarbij hij een kwartier over zijn eigen warmtepomp project heeft gesproken. Ook wordt er gesproken over 'Onderzoek naar lekkage', terwijl wij duidelijk hadden gevraagd om het opnieuw aanbrengen van de leidingen.

Het bedrijf is ons inziens tekort geschoten in de eigen communicatie en daarvoor krijgen wij nu de rekening.

Op een nette, klantvriendelijke manier, deze klacht behandelen en de factuur crediteren.
We zullen hier wel een meningsverschil over blijven houden. Ons inziens is de communicatie bij Pranger Rosier niet helder want dan hadden we vooraf geweten wat de kosten waren geweest. Er staat op de website niets over de kosten en er is aan de telefoon niets verteld over de kosten. Ook komt wat is opgeschreven niet overeen met wat wij hebben gevraagd. Gezien de reviews van Pranger Rosier elders hebben wij besloten om het hier maar bij te laten. Zou fijn zijn wanneer er wat gedaan wordt met de feedback van klanten i.p.v. het probleem bij de klant neer te leggen.

Pranger Rosier Installaties
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Pranger Rosier Installaties?