Klacht Praxis: bestelling na 8 dagen nog niet geleverd

Klachtnummer
# 303641
Gebruiker
Y/Z
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling bij Praxis op 6 mei geplaatst en nog geen levering en geen bericht van JKS (transportdienst) ontvangen. JKS is telefonisch niet te bereiken na 10 minuten wachten aan de lijn. Zending niet te vinden op track trace van JKS site. Praxis heeft netjes de betaling ontvangen maar kan niet zorgen dat de artikelen bezorgd worden.

De oplossing

bestelling zo snel mogelijk bezorgen of geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen