Opgelost door Praxis: bestelling niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 516098
Gebruiker
Meijer162
Datum
0 reacties

Details

De klacht

goede middag,
ik heb deze order 2148456965 op 19-12-2020 besteld en nog steeds niet gehad.
ik heb 14januari contact met jullie gehad en er zou een onderzoek gestart worden dossier nr 210114-000345.
op 22januari weer contact gehad met jullie. het bedrag zou terug gestort worden en ik zou een bevestigingsmail ontvangen.
allebei niet gebeurd.
29januari gebeld en vandaag maar geen telefonisch contact mogelijk lees hier 30min in de wachtrij gestaan en nog geen antwoord.
nu begint mijn geduld een beetje op te raken zoals u begrijpt en wil ik graag nu een oplossing
met vriendelijke groet
priscilla

De oplossing

geld terug storten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meijer162
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3maanden terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen