Klacht Praxis: Bestelling wordt niet geleverd op gekozen datum.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552354
Gebruiker
Schaap
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen woensdag badmeubelen besteld, ik kon een afleverdatum kiezen en koos voor dinsdag de 24e. Toen kreeg ik te horen dat het de 25e werd dus ondertussen 2 dagen vrij gevraagd, maar op de 25e kreeg ik te horen dat het de 26e ging worden. Gebeld met de klantenservice maar niemand kon helpen, toen moest ik bellen met het afleverbedrijf en die zeggen dat de spullen vanuit de praxis nog niet gebracht zijn, terwijl de praxis ruim de tijd had om het te leveren aangezien de eerste levermogelijkheid vrijdag de 20e had kunnen zijn. Kortom 2 vrije dagen verspild en moeten zoeken naar oplossingen voor de 26e.

De oplossing

Ik wil graag een compensatie die 2 vrije dagen tegemoet komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Schaap
    Datum
    Graag ontvang ik van de Praxis nog een bericht over een tegemoetkoming.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schaap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen