Opgelost door Praxis: Betaald niet geleverd!!

angry Opgelost
Besten4

Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan bij de Praxis van €150,-. Heb ik maar 1 van de artikelen (ter waarde van €25,-) ontvangen!! Er staat nergens aangegeven dat er nog artikelen onderweg zijn op die waardeloze site van hun. Hier vindt je helemaal geen info. Heb via email en telefonisch contact gehad, en ze hebben schijnbaar een mailtje gestuurd naar de leverancier... Heb tot op heden niets gehoord. Heb nu maar aangegeven dat ze het geld maar moeten terug storten. Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

Mijn betaalde spullen leveren of anders mijn geld terug storten!

Besten4
Ze hebben 't geld teruggestort, met de mededeling dat de producten niet meer leverbaar waren. Ben in de winkel geweest en daar liggen ze gewoon op voorraad en zijn ze bij te bestellen! Heel bijzonder. Een medewerker gesproken en hij heeft aangegeven dat ik de producten gewoon in de winkel kan ophalen met dezelfde korting als ik destijds op de website kreeg. Heel netjes.

Ook een klacht indienen over Praxis?