Klacht Praxis: Deur met spikkels in glas

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 452804
Gebruiker
Char-Li#09
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een op maat gemaakte deur besteld. Levertijd 6 weken. Deur werd na 2 weken al geleverd. Wat mij al aan het twijfel maakt of dit geen geretourneerde deur is geweest. Kwam dus te vroeg en heeft, ter bescherming een poos in de verpakking moeten blijven staan. Na plaatsen blijken er allemaal spikkels IN het glas te zitten. Praxis is telefonisch niet te bereiken vanwege Corona?? Contactformulier belooft contact op te nemen. Ik krijg alleen per mail een reactie dat de leverancier geen garantie meer verleend. Zeer makkelijk en onpersoonlijk op deze manier. terwijl er iets IN het glas zit wat ik onmogelijk zelf heb kunnen veroorzaken. En waar is de service van Praxis zelf, ipv afschuiven op de leverancier??

De oplossing

Deur omruilen voor een deur zonder spikkels in het glas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Char-Li#09
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen