Klacht Praxis: Ernstige vertraging levertijd gecombineerd met valse beloften.

Klachtnummer
# 293212
Gebruiker
Sander07
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 15 januari 2018 een badkamermeubel besteld bij de Praxis Bergen op Zoom. Dit badkamermeubel was destijds in de aanbieding waarbij werd geadverteerd met een levertijd van maximaal 2 weken. Deze levertijd werd ook in de winkel beaamd. Echter na twee weken geen gehoor vanuit de Praxis over het te leveren meubel. Tot twee keer toe telefonisch contact gehad met de medewerkers waarbij tot tweemaal een foutieve leverdatum werd beloofd. Allereerst 9 februari vervolgens 16 februari. Ter compensatie zouden wij het verlichtingselement t.w.v. 30 euro gratis krijgen. Echter vandaag 15 februari contact gehad met de Praxis waarin werd gezegt dat het beoogde meubel pas in week 10 van 2018 geleverd kon worden! Dit is een totale levertijd van circa 2 maanden. Momenteel aan het einde gekomen van onze verbouwing waardoor de aannemer moet wachten op het badkamermeubel om de klus af te ronden. Daarnaast door de beloofde foutieve leverdatums geen alternatief meubel kunnen bestellen. Hierdoor zijn we genoodzaakt te wachten op het bestelde meubel. Ik wordt hierdoor als consument ernstig aan het lijntje gehouden.

De oplossing

Ik wens naast een excuses i.v.m. het aan het lijntje houden van mij als consument en de opgelopen vertragingen ten aanzien van de werkzaamheden een schadevergoeding van 150 euro. Dit is gelijk aan de eerdere beloofde verlichting tesamen met de door ons betaalde aanbetaling.

1 reactie

  1. Auteur
    Sander07
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie vanuit de praxis....

Ook een klacht indienen over Praxis?