Klacht Praxis: fietsband stuk

Klachtnummer
# 85023
Gebruiker
mimoun123
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb op 24-09-2014 een omafiets gekocht bij praxis en na 4weken zijn de spaken stuk.
en ik heb garantie bewijs en wie moet het nu maken?

Gewenste oplossing

ik wil dat mijn fiets gerepareerd word ik heb garantie bewijs voor service onderhoud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Praxis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Praxis
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Tarzati, Bedankt voor uw bericht. Uw antwoord krijgt u zsm telefonisch te horen.ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u met verwijzingsnummer 141120-000135 terecht, bij onze klantenservice. Bereikbaar op 020 398 34 78. Met vriendelijke groet,
    Narisscha Tjong-A-Hung
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen