Klacht Praxis: Frustratie op een geheel nieuw niveau

# 119514
LOhV

Omdat bij de winkel in Venlo het badmeubel niet in voorraad was waren wij genoodzaakt om het via internet te bestellen. Bij aankomst bleek het niet het juiste te zijn en hebben we om retour gevraagd. Dit werd ons keer op keer beloofd, maar er werd geen actie ondernomen. Na 2,5 week met ene Damila te hebben gesproken, zijn we bij toeval terecht gekomen bij een college met de naam Sanjeev. Hij had nieuwe informatie gevonden in het computersysteem waar wij nog niets van wisten. Het badmeubel zou woensdag worden opgehaald. Uit professionele waarden verbond hij ons toch door naar Damila wie ons daarna nog een half uur in de wacht heeft laten staan om ons dan dezelfde informatie te geven die Sanjeev ver van te voren ook al had aangegeven. Deze zaak ging mijn moeder aan.
Ik ga zelf binnenkort mijn badkamer laten verbouwen, maar zal zeer zeker niet naar Praxis gaan. Dan ben ik maar een beetje duurder uit, als ik maar nooit meer met Damila in aanraking meer hoef te komen

Ik zou pas tevreden zijn als we het betaalde bedrag in zijn geheel terugkrijgen. Niet alleen omdat dit ons recht is bij online aankopen, maar vooral ook omdat we al zoveel kosten hebben moeten maken omdat de klantenservice die blijkbaar wordt bestierd door Damila, ons zoveel geld heeft gekost met steeds maar terugbellen wat zij beloofde te doen en dit dan naliet.
Ook vind ik dat deze Damila op zijn minst excuses aan mag bieden.

LOhV
    Zoals wel verwacht geen reactie van de klanten"service" van de Praxis. Klanten hebben ze, helaas geen service.
    Wederom een zeer teleurstellende ervaring met Praxis. Geen stijl, gewoon een heel kwalijk slechte zaak.
    Ik begrijp niet hoe zo'n zaak als Praxis zo'n slecht servicebureau inhuurt. Blijkbaar heeft Damila een erg sterke invloed op hoe een zaak (niet) wordt aangepakt aldaar.
    Foute boel! Alleen dingen open bij Praxis die je meteen mee kunt nemen. Niets bestellen, gaat geheid fout.

LOhV

Ook een klacht indienen over Praxis?