Klacht Praxis: Geen gebruik maken van cadeaubon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522887
Gebruiker
Ehv0309
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin December een cadeaubon gekregen van de Praxis, omdat wij 1 Maart gaan verhuizen. Hier heb ik dus een hoop spullen voor nodig. Super fijn en lief zou je denken! Nu kan ik de bon alleen inleveren in de fysieke winkels en niet online.. Hoe dan!? Nu moet ik alsnog via ideal mijn spullen afrekenen en blijf ik zitten met de bon, omdat je alleen online kan betalen en bestellen. Het gaat om een bedrag van 250 euro. Zij bieden ook geen mogelijkheid om de bon alsnog op een later tijdstip om te zetten naar een betaling met cadeaubon. Echt frustrerend.

De oplossing

Ik zou willen dat ze hierin tegemoet komen. Dat ik alsnog na de lockdown met mijn bon kan langskomen. Dat ze dit terugboeken en opnieuw aanslaan, zodat ik het met de cadeaubon kan betalen. Anders blijf ik zitten met een bon van 250 euro.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ehv0309
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reactie was, helaas het is niet anders.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen