Opgelost door Praxis: Geen oplossing gemaakt

content Opgelost
EersteBamboe#744

2 weken geleden een kerstboom online gekocht via praxis.
Ik had per ongeluk een verkeerd huis nr vermeld. Kort daarna via email contact opgenomen over correctie huisnr.
Dit was niet meer mogelijk🤔.moest maar wachten op vervoerder die nieuwe adreslabel kon plakken
Kerstboom werd via vidaxl verzonden. Daar ook nog h.e.e.a vermeld over verkeerd huisnr. Ook die gaven door dat dit niet kon🧐.
Toen de vervoerder op de hoogte gesteld die konden ook hiermee niks, moest maar weer contact opnemen met praxis.
De kerstboom is wel ergens afgeleverd maar waar dat is onbekend.
Nu had praxis aangegeven 5 dagen geleden dat ze ermee bezig waren.
Uiteindelijk na 10 mails naar 3 verschillende bedrijven ben ik nog steeds in onzekerheid en wordt er niks gedaan.
Ik ben nu mijn geld kwijt✈.
Er staat op de website van praxis wij staan voor u klaar...nou laten ze dit maar weg halen
Mvg paula

Wil mijn geld terug
Na eerst 10 werkdagen wachten zoals vermeld terug gave geld nog maar eens gemaild. Toen nog eens 3 dagen en nu eindelijk......na vele mails en wachten mijn geld terug💰. Dus vlg keer ga ik wel weer in de benen en buiten shoppen

Wij vinden dat Praxis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Praxis?