Wij vinden dat Praxis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Praxis: Geen oplossing gemaakt
Details
Klacht
2 weken geleden een kerstboom online gekocht via praxis.Ik had per ongeluk een verkeerd huis nr vermeld. Kort daarna via email contact opgenomen over correctie huisnr.
Dit was niet meer mogelijkđ€.moest maar wachten op vervoerder die nieuwe adreslabel kon plakken
Kerstboom werd via vidaxl verzonden. Daar ook nog h.e.e.a vermeld over verkeerd huisnr. Ook die gaven door dat dit niet konđ§.
Toen de vervoerder op de hoogte gesteld die konden ook hiermee niks, moest maar weer contact opnemen met praxis.
De kerstboom is wel ergens afgeleverd maar waar dat is onbekend.
Nu had praxis aangegeven 5 dagen geleden dat ze ermee bezig waren.
Uiteindelijk na 10 mails naar 3 verschillende bedrijven ben ik nog steeds in onzekerheid en wordt er niks gedaan.
Ik ben nu mijn geld kwijtâ.
Er staat op de website van praxis wij staan voor u klaar...nou laten ze dit maar weg halen
Mvg paula
Gewenste oplossing
Wil mijn geld terug- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.