Klacht Praxis: Geen tijdige levering van product

Klachtnummer
# 136812
Gebruiker
Kyman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 oktober een rolgordijn op maat besteld en betaald. En tot op heden nog steeds niets gehoord. Al meerdere keren gebeld in de 3e week na bestelling en in de 4e week nog maar is op een donderdag en vrijdag gebeld. En krijg telkens weer wat anders te horen. Dan zeggen ze dat duurt 3 weken en dat wist ik al bij aankoop en de volgende keer zeggen ze weer dat het minimaal 4 tot 5 weken duurt! Men zal nu best wel weten dat dit mijn 1e en laatste keer wordt om bij Praxis een bestelling te doen. Leuke acties allemaal met korting dit en dat, maar levertijd is gewoon schandalig.

De oplossing

koopovereenkomst ontbinden ofwel mijn geld terugkrijgen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen