Klacht Praxis: Gereedschap (huur) kan niet tijdig worden gereserveerd.

Klachtnummer
# 329614
Gebruiker
G.M.A. Meussen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn altijd zeer tevreden en al 15 jaar klant bij Praxis XL op industrieterrein Calveen te Amersfoort. Regelmatig huren we hier ook zwaarder gereedschap. Op donderdag 1 nov 2018 willen we leidingen gaan frezen in de binnenmuren. Dus hebben we een muurfrees en een stof-afzuiger nodig. Omdat we een dag vrij moeten nemen van ons werk moeten we er ook van op aan kunnen dat het gereedschap op 1 nov beschikbaar is. Daarom ging mijn vrouw gisterenavond bijtijds (29-10-2018) op de vestiging Calveen langs om te bespreken of het gereedschap beschikbaar is en om te reserveren. Wat schetst onze verbazing, de desbetreffende medewerker (naam bij ons bekend) laat weten dat hij de machines pas 24 uur van te voren mag reserveren omdat ze anders op de dagen ervoor de machine niet kunnen verhuren. Afgezien van het feit dat we dit zeer klant-onvriendelijk vinden kunnen we dan dus niet op Praxis rekenen want we moeten ook tijdig en vooraf onze vrije dagen met onze werkgevers plannen. Er zat voor ons niks anders op dan direct bij Gamma langs te gaan, en ja hoor! Die reserveren gewoon voor ons.

De oplossing

Graag zouden we weten of dit inderdaad de policy is van Praxis.
En of ze het niet vervelend vinden dat mijn vrouw voor niets langs kwam wetende dat je al jaren goede klant bij hen.

1 reactie

  1. Auteur
    G.M.A. Meussen
    Datum
    Helaas, Praxis heeft nog niet gereageerd!

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen