Klacht Praxis: Het wordt mij onmogelijk gemaakt om een product te retourneren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511130
Gebruiker
MP
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Praxis maakt het onmogelijk voor mij als consument om een bestelling te retourneren. Ik ben er nu al een week mee bezig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Zeer misleidende manier van verkopen. En ik raad de praxis dan ook niet aan.

De oplossing

Ik wil graag horen hoe ik mijn bestelling kan retourneren. En niet van het kastje naar de muur gestuurd worden.

2 reacties

  1. Auteur
    MP
    Datum
    Helaas na 5 dagen weer niks vernomen van de Praxis. Hoe ingewikkeld kan het retour beleid zijn bij de Praxis?
  2. Auteur
    MP
    Datum
    Jammer van een bedrijf als Praxis dat de klantenservice zo slecht is. Ik heb mijn les geleerd en bestel nooit meer iets via de Praxis en raadt Praxis ook aan niemand aan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden. Er is geen contact opgenomen door de Praxis om mij als consument te helpen. Zelfs terwijl ik ook duidelijk tijdens een telefoongesprek met de klantenservice heb aangegeven hierover terug gebeld te willen worden. Jammer, maar ik bestel of koop nooit meer iets bij de Praxis.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen