Klacht Praxis: Hout slechte kwaliteit en l x b maten kloppen niet waardoor mijn kast 0,5 cm afwijking heeft

jaarovereenkomst#9

Ik heb gekocht:JéWé schaaflat vuren 44 x 44 mm 300cm 4 x ad € 53,07
Helaas constateerde bij mijn dochter in Amsterdam, dat het hout absoluut niet de naam “Geschaafd hout” mag dragen, want alle balkjes waren aan 1.2,3 of 4 zijden ruw te noemen.
Later volgde nog een 2de teleurstelling, nadat wij een meubel (bedkast) hiervan gemaakt hadden, dat ons eind product, ondanks nauwkeurig meten en zagen een afwijking had van bijna een halve centimeter links en een halve rechts.
Naderhand bleek dat het hout niet 44x44mm was, 44x42 mm. Deze 2mm verschil betekent een verschil van 4 mm op mijn bedkast.
Ik heb dus niet gekregen wat ik gekocht heb en baal enorm van al het werk dat ik er aan gehad heb. Ik werk op de mm nauwkeurig, maar mag ook verwachten dat het hout dat ik koop voldoet aan de opgegeven maten en kwaliteit. Op mijn mail (4-1-2021)rechtstreeks aan het filiaal wordt niet gereageerd. Een mail aan Praxis.nl wordt beantwoord met de mededeling dat ik bij het filiaal moet zijn. Het kringetje is dan rond en zijn we 1 maand verder.

Een retour van mijn betaling (€ 53,07) ivm het extra werk

jaarovereenkomst#9
Praxis Utrecht reageert niet. Heeft niets van zich laten horen.

Ook een klacht indienen over Praxis?