Klacht Praxis: Klantenservice

E.M. Geest

Graag wilde ik een set sier-houtblokken van keramiek kopen, alleen online te koop. De set heeft geen vreemd gewicht of afmetingen maar wel verzendkosten van 39,95.
Na een mail naar de klantenservice geen gehoor.
Praxis via Facebook benaderd; er werd bevestigd dat het inderdaad niet kon kloppen en aangegeven dat de klantenservice met spoed contact op zou nemen. Dit gebeurde niet.
Teruggekoppeld via Facebook en de volgende oplossing gekregen: ik kon de sierblokken via de site bestellen en de foutieve verzendkosten zou ik, na aftrek van de juiste verzendkosten, terug krijgen via een cadeaukaart. De fout op hun site, moest ik bekopen met extra uitgaven!
Omdat wij de sierblokken toch echt graag wilden hebben en regelmatig in Praxis komen, ben ik toch akkoord gegaan met het voorstel.
In het pakket bleek een van de blokken doormidden gebroken in de verpakking te zitten.
Dit gemeld via Facebook. Reactie: "Jeetje wat vervelend, we pakken dit op".
We hebben tot op heden niets vernomen

De overige sierblokken willen we graag houden. Een vervanging van het kapotte sierblok (zonder kosten of moeite onzer kant) zou fijn zijn, een deel geld terug mag ook. Maar vooral; contact, excuses en service!

Ook een klacht indienen over Praxis?