Opgelost door Praxis: Komen afspraken niet na

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 362199
Gebruiker
R. Jacobs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij wilden onze douchekraan en -stang via de montageservice van Praxis laten vervangen. Netjes spullen in huis gehaald en aanbetaling gedaan. Na 3 weken van wachten, mailen en bellen krijgen we de aanbetaling terug, maar zijn we dus terug bij af, met de spullen netjes in de verpakking. Kunnen we het nu dus zelf op gaan lossen.

De oplossing

Zou toch fijn zijn als de kraan eindelijk geïnstalleerd zou worden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Jacobs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Praxis heeft aanbetaling teruggestort en wij hebben zelf de spullen terug naar de winkel gebracht. Lokale ZZP'er gebeld die goed werk heeft geleverd bij bekenden van ons en die heeft het keurig netjes voor ons in orde gemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen