Klacht Praxis: Kussen box Central Park , word wel aangeboden , maar niet geleverd bij bestelling!

Zany

Ik had via de site van Praxis , die nu nog steeds actief , is bij het filiaal in Heemskerk de Central Park opbergbox voor tuinkussen wicker 80 x 160 x 78 cm besteld , de verkoper had gekeken of het geleverd kon worden voor € 299,25 . Was het geval heb 10% aanbetaald , moest 2 weken wachten volgens de leverings- voorwaarde , na de 2 weken zijn we zelf maar eens gaan bellen , omdat we nog steeds niets vernomen hadden !
We kregen te horen dat de kussen box niet leverbaar was.
En we ons geld maar terug moesten komen halen!!!

De betreffende box word nog steeds aangeboden op de site , ik vind dit schandalig , heb 2 weken voor niets zitten wachten , en hij blijft staan op de site , Praxis had ook de leverancier aan zijn verplichting moeten houden , en moeten zorgen dat hij levert, dat is hun probleem!
Praxis onderneemt helemaal niets tegen een NIET leverende leverancier..
Er was al een hele bestellijst voor deze kussen box!

Alsnog leveren Kussenbox !

Zany
De box is nog steeds niet geleverd , en word nog aangeboden op internet ! Er is totaal geen oplossing !

Ook een klacht indienen over Praxis?