Klacht Praxis: Laminaat kan niet strak gelegd worden door de constructie van het product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379176
Gebruiker
Laska
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Laminaat gekocht bij Praxis. Het is niet mogelijk dit strak te leggen, omdat je de delen niet één voor één kunt leggen. Je moet telkens eerst een lange strook maken (kopse kanten in elkaar schuiven). Daardoor kom je in de problemen. We zijn met drie absoluut handige mensen bezig geweest (we hebben vaker laminaat gelegd van een ander merk). Na enkele uren proberen (!) lag alles nog steeds los en hebben we Praxis gebeld, omdat het product gewoon niet klopt. Helaas: nul op rekest. Zij willen eerst in de winkel kijken of je de delen inderdaad 'niet in elkaar kan schuiven', anders nemen ze het niet terug. Maar: los in de ruimte aan elkaar leggen lukt natuurlijk wel, maar tussen twee muren leggen gaat dus niet. En in een kamer ga je nu eenmaal van muur naar muur. Je moet een plank iets optillen om de laatste plank tegen de muur aan te schuiven en daarmee gaat de hele rest weer los. Ik zie op internet dat wij bepaald niet de enigen zijn met deze klacht.

De oplossing

Laat Praxis hun eigen klusdienst sturen om het vloertje te leggen. En daarmee bewijzen dat het wel strak kan, zoals de medewerker aan de telefoon beweert.
Als het niet kan: alles terugnemen en geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Laska
    Datum
    Helaas nog geen enkele reactie van Praxis mogen ontvangen. Wat een non-service!
  2. Auteur
    Laska
    Datum
    Praxis reageert gewoon niet op de klacht, hoewel ik op internet kan zien dat ik bepaald niet de enige ben met precies hetzelfde probleem. Ik voel me zeer belazerd en overweeg inderdaad juridische stappen, als het bedrijf niet zelf zo netjes is om contact op te nemen.
  3. Auteur
    Laska
    Datum
    Wat heeft het voor zin om de klacht ‘levend’ te houden, als het bedrijf geen enkele stok achter de deur heeft om te reageren? Wat kan je als klant dan nog doen, en wat heeft Klachtenkompas voor toegevoegde waarde??

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laska
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen