Klacht Praxis: Lang wachten op het verkeerde product

Juul1990

Beste Praxis,

Donderdag 22 November heb ik de badmat AquaVive Tresse in het zwart met de afmeting 60 bij 100 cm bij jullie besteld. Dit was dus de dag voordat bij jullie Black Friday begon. De betreffende badmat zou geleverd worden de volgende werkdag, dus vrijdag 23 November in dit geval.

Tevens stond bij de bevestiging van mijn adres in het winkelmandje nog steeds dat wanneer het product voor 20.00 uur besteld zou worden, dit de volgende werkdag geleverd wordt.

Ook heb ik zaterdag 24 November met jullie gebeld met de vraag waar de bestelling bleef, waarbij jullie medewerker aangaf dat wij de bestelling maandag 26 November geleverd zouden krijgen. Dit omdat het nog altijd in het magazijn zou staan.

Daarnaast zei hij dat het product zo laat geleverd werd i.v.m. Black Friday. Dit vind ik erg vreemd aangezien ik, zoals eerder aangegeven, de bestelling donderdag gedaan heb. Er was dus nog geen sprake van officiële Black Friday acties op de website.

Helaas heb ik de badmat niet maandag 26 November maar pas donderdag 29 November geleverd gekregen, dus precies één week later. Met tot gevolg en grote teleurstelling dat ik hierdoor niet meer voor andere badmatten binnen de Black Friday acties heb kunnen kijken alvorens te weten of de bestelde badmat beviel.

Dit bleek tevens een teleurstelling. De badmat blijkt niet echt zwart van kleur, maar heel donker blauw. Dit zie je erg goed wanneer je er iets zwarts naast zet. Maar het meest tegenvallende bleek nog dat de badmat van 60 bij 100 cm geen 100 cm bleek maar 90 cm! Hier snap ik helemaal niets van, maar ik heb de meetlat ernaast gelegd en het is toch echt zo.

Tot slot stonden er bij bevestiging van mijn adres in het winkelmandje geen verzendkosten. Pas bij de bevestiging van mijn factuur per mail worden de verzendkosten vernoemd.

Al met al bleek deze shopervaring zoals jullie begrijpen meer stress te hebben opgeleverd dan wat anders, aangezien ik na een week te hebben gewacht een kleinere badmat heb ontvangen.

Graag zie ik jullie reactie en oplossing betreffende deze klacht tegemoet.

Vriendelijke groet,

Juliette

Bij retourneren geld incl. verzendkosten terug. Tegemoetkoming voor de oplettendheid en opgelopen teleurstelling.

Juul1990

Ook een klacht indienen over Praxis?