Klacht Praxis: levering niet zoals afgesproken

Klachtnummer
# 264674
Gebruiker
voelmebelazerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een paar weken geleden een deur besteld met glas in lood, de jongen die ons hielp had er volgens mij niet zoveel verstand van,en heb hem gevraagd: heb jij wel verstand van deuren??? hij keek me raar aan en zei,natuurlijk wel!!Uiteindelijk had hij de betreffende deur en een prijs door gegeven,ik heb meerdere malen gevraagd of dit correct was,ja zei hij en vroeg het nog aan een vrouwelijke collega. Aanbetaling gedaan en gisteren wilden we de deur ophalen,komt er een jongen met alleen het glas aan!!! waar is de deur??? Die zat er niet bij!!!! apart kopen!!!! Nee zei ik dat hebben we niet afgesproken,die jongen was er niet en zou vandaag terug bellen,dat deed hij en nu wil hij dat ik de deur voor inkoopprijs koop???? hij heeft toch iets fout gedaan niet ik???Moet ik naar de rechter om mijn gelijk te krijgen??waar slaat dit op????

De oplossing

ieder de helft betalen van die inkoopsprijs , dan ben ik nog heel bereidwillig,het is tenslotte niet mijn fout!!!!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen