Klacht Praxis: Milieu onbelangrijk voor de Praxis?

P.H.L. Sterke

Ik wilde mijn oude kapotte Sensys ventilator inleveren bij de Praxis om gerecycled te worden.De ventilator paste echter niet in de bak in de winkel (opening 16x40cm). Een medewerker vertelde mij dat ik het apparaat daarom weer terug naar huis moest nemen.
Ik heb ondertussen begrepen dat de Praxis wettelijk verplicht is de apparaten die ze zelf verkoopt ook weer in te nemen.
Met deze informatie ben ik vandaag wederom naar de Praxis gegaan en er werd door 2 medewerkers (o.a. service balie) aangegeven dat het weigeren van middelgrote apparaten het officiële beleid is van de Praxis.
Omwille van het milieu zou ik graag willen dat de Praxis dit beleid aanpast!
Ook vraag ik hierbij of het beleid is dat er op de recyclebak staat dat huishoudelijke apparaten niet kunnen worden ingeleverd (zie foto bijlage).
Tenslotte staat er op de bak dat er alleen kleine elektrische apparaten kunnen worden ingeleverd terwijl op de website Wecycle staat dat er bij deze Praxis ook middelgrote apparaten kunnen worden ingeleverd.

Graag een (re)actie op al deze punten

Bijlagen

P.H.L. Sterke
    Ter aanvulling: Het gaat hier om de Praxis Westerpark.
    P.H.L. Sterke
    Hoofdkantoor zegt dat Praxis Westerpark dit zou moeten oplossen. En dan blijft het heel lang stil (zo lang dat de reageertermijn Praxis afloopt en de klacht automatisch wordt gesloten.....).
    P.H.L. Sterke
    Geen reactie van Praxis Westerpark EN van hoofdkantoor Praxis.
    Milieu(wetten) blijken onbelangrijk voor de Praxis!

P.H.L. Sterke

Ook een klacht indienen over ?