Klacht Praxis: Na een maand producten nog steeds niet binnen

Haydarpasa

Ik heb 28 september online bij Praxis producten besteld.
Uiterlijk 2-4 werkdagen levertijd. Kreeg ook geen melding dat het niet op voorraad is.
Nu zitten we al bijna op eind oktober, een maand later en nog steeds de producten niet binnen. Op één product na, dat was binnen de levertermijn binnen maar de rest is een ramp.
Heb al verschillende keren gebeld en er wordt elke keer beloofd ja deze week moet het binnen komen en dan weer ja we wachten op antwoord van de toeleverancier etc. maar vooralsnog geen resultaat.De klantenservice zal wel zijn best doen maar er gebeurt verder niets en ik krijg geen antwoord wat de reden is waarom er niet geleverd wordt.De betaling is al meteen toen gedaan.

Ik vind dat het met spoed deze week geleverd moet worden en dat er wel iets voor tegenover moet staan temeer omdat ik deze producten voor mijn zus heb besteld. Zij is invalide en het is zonder deze producten gewoon gevaarlijk voor haar thuis. Dat heb ik Praxis ook al aangegeven.

Ook een klacht indienen over Praxis?