Klacht Praxis: Omruilen verkeerd geleverde doos blijkt erg lastig!

Roland

Wij hebben op 3 augustus online een Tuinset besteld, deze is op 5 augustus neergezet door DPD (zouden vooraf geïnformeerd worden over leverdatum/tijd maar is niet gebeurd). Tijdens het in elkaar zetten bleek dat 1 doos van een spinningfiets is. dit zaterdag 6 augustus gelijk gemeld. op 10 augustus mail terug of we foto's wilden sturen. dit gedaan, op 17 augustus mail gehad dat we de verkeerde doos retour konden sturen via UPS en dat dan de juiste doos gestuurd wordt. Dit houdt echter in dat wij 2 vrije dagen op moeten nemen, omdat UPS alleen op werkdagen werkt.
Op de vraag of het niet op dezelfde dag omgeruild kan worden krijgen wij een negatief antwoord, dan de vraag om het in een filiaal om te ruilen, en ook de vraag om compensatie (het is niet onze fout, maar kost ons nu wel een hoop extra geld!) en verder wordt bijna standaard geantwoord dat ligt niet aan ons, maar aan onze leverancier. (volgens mij koop ik wat bij praxis, en niet bij vidaXL). en 20 dagen verder nog geen doos

Zoals al eerder aangegeven zijn wij bereid om 1 dag vrij te nemen en de doos direct om te ruilen, en anders verwachten wij een passende compensatie.

Het is immers niet onze fout dat er een verkeerde doos geleverd is, maar wij kunnen wel voor de extra kosten opdraaien.

Praxis
    Beste heer Berk,

Wij danken u voor uw reactie. We waarderen het altijd als u uw ervaringen met ons bedrijf, zowel positief als negatief, wil delen met ons.

Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad.

Uw opmerking zal worden meegenomen in interne evaluatieprocessen om zo onze dienstverlening in de toekomst te kunnen verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Praxis Klantenservice