Opgelost door Praxis: Online aangekocht artikel niet mogen retourneren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 367101
Gebruiker
Niel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het niet mogen retourneren van een online aangekocht artikel (rubberen boot). Uit de verpakking gehaald maar niet in het water geweest. Reden retour: de boot is te groot voor onze zoon(11). Mijn vrouw heeft gesproken met Jennifer, Debbie en Carola van de Klantenservice van Praxis, maar we krijgen geen retour-instructies. niet uit.

Een online aangekocht artikel mag volgens de ACM altijd retour. Praxis verwijst naar een voorwaarde afgesproken tussen Praxis en de leverancier/koerier. Daar hebben wij als consument niets mee te maken. We hebben bij Praxis besteld.

De oplossing

Graag ontvangen we alsnog de juiste retour-instructies en het aankoopbedrag retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Niel
    Datum
    Helaas houdt Praxis Online zich stil en ben ik naar de lokale Praxis gegaan om een oplossing te vinden. Robin heeft mij uiterst correct en snel te woord gestaan. Ik mocht het artikel naar de winkel brengen en mijn geld contact retour ontvangen. Wat een service van Praxis Breda! Top!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf een oplossing gezocht met de lokale Praxis winkel.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen