Opgelost door Praxis: Online aangekocht artikel niet mogen retourneren

Niel

Het niet mogen retourneren van een online aangekocht artikel (rubberen boot). Uit de verpakking gehaald maar niet in het water geweest. Reden retour: de boot is te groot voor onze zoon(11). Mijn vrouw heeft gesproken met Jennifer, Debbie en Carola van de Klantenservice van Praxis, maar we krijgen geen retour-instructies. niet uit.

Een online aangekocht artikel mag volgens de ACM altijd retour. Praxis verwijst naar een voorwaarde afgesproken tussen Praxis en de leverancier/koerier. Daar hebben wij als consument niets mee te maken. We hebben bij Praxis besteld.

Graag ontvangen we alsnog de juiste retour-instructies en het aankoopbedrag retour.

Niel
    Helaas houdt Praxis Online zich stil en ben ik naar de lokale Praxis gegaan om een oplossing te vinden. Robin heeft mij uiterst correct en snel te woord gestaan. Ik mocht het artikel naar de winkel brengen en mijn geld contact retour ontvangen. Wat een service van Praxis Breda! Top!

Niel
Zelf een oplossing gezocht met de lokale Praxis winkel.

Ook een klacht indienen over Praxis?