Opgelost door Praxis: Op voorraad zijnde, betaalde artikelen na een week nog niet geleverd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 510966
Gebruiker
E.A.J. Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op dinsdag 5 januari spullen besteld voor het klussen.
Dit via de app gedaan om daarna op te kunnen halen bij de winkel.
In de app kon ik wel keuze maken welke winkel, maar als ik op doorgaan klikte gebeurde er niets.
Kon alleen verder door op bezorgen te klikken, maar omdat de spullen allen op voorraad waren vond ik dat geen probleem.
Alles ingevuld en netjes betaald, krijg ik een mail dat het binnen 2 werkdagen bezorgd wordt.
Heb na 3 dagen de klantenservice gebeld, kom je niet tussen, vervolgens een bericht gestuurd (wordt binnen 1 dag beantwoord), weer niets.
We zijn nu een week verder, enkele berichten aan de klantenservice verder en enkele (zinloze) telefoontjes, heb nog steeds mijn spullen niet, geen bericht op wat voor manier dan ook van de klantenservice.
Gelukkig zijn er nog bedrijven, waar je wel gewaardeerd wordt als klant, wat niet wegneemt dat ik nog steeds mijn betaalde wil ontvangen binnenkort.

De oplossing

Mijn bestelde en betaalde spullen leveren, de spullen waren op voorraad, maar de leverancier is Assen, wat mij onlogisch lijkt voor Arnemuiden en ik had Middelburg gekozen als voorheen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.A.J. Groot
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelde spullen zijn geleverd, maar pas nadat ik na 8 dagen gebeld heb met de klantenservice en contact had met een medewerker. Er was nog niets geregeld en deze medewerker heeft toen een mail gestuurd naar de betreffende winkel in Assen, dit terwijl ik in Middelburg woon. Toen kwam er actie en had ik het binnen 2 werkdagen, maar niet zoals in de eerste mail stond 1-2 werkdagen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen