Opgelost door Praxis: Op voorraad zijnde, betaalde artikelen na een week nog niet geleverd
Details
De klacht
Heb op dinsdag 5 januari spullen besteld voor het klussen.Dit via de app gedaan om daarna op te kunnen halen bij de winkel.
In de app kon ik wel keuze maken welke winkel, maar als ik op doorgaan klikte gebeurde er niets.
Kon alleen verder door op bezorgen te klikken, maar omdat de spullen allen op voorraad waren vond ik dat geen probleem.
Alles ingevuld en netjes betaald, krijg ik een mail dat het binnen 2 werkdagen bezorgd wordt.
Heb na 3 dagen de klantenservice gebeld, kom je niet tussen, vervolgens een bericht gestuurd (wordt binnen 1 dag beantwoord), weer niets.
We zijn nu een week verder, enkele berichten aan de klantenservice verder en enkele (zinloze) telefoontjes, heb nog steeds mijn spullen niet, geen bericht op wat voor manier dan ook van de klantenservice.
Gelukkig zijn er nog bedrijven, waar je wel gewaardeerd wordt als klant, wat niet wegneemt dat ik nog steeds mijn betaalde wil ontvangen binnenkort.
De oplossing
Mijn bestelde en betaalde spullen leveren, de spullen waren op voorraad, maar de leverancier is Assen, wat mij onlogisch lijkt voor Arnemuiden en ik had Middelburg gekozen als voorheen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.