Klacht Praxis: Overschreden levertijd.

B.A.M.

Beste,

Ik heb op 1 augustus jongstleden een bestelling geplaatst via praxis.nl .
De bestelling stond uit verschillende onderdelen. Het ging om ijzeren koppelstukken (geleverd conform afspraak), golfplaten (inmiddels geretourneerd i.v.m. slechte kwaliteit) en geïmpregneerd hout (levertijd 5-10 dagen). Het hout is tot op de dag van vandaag niet geleverd. Na meerdere malen telefonisch contact laat de klantenservice mij wederom wachten. Het zit mij inmiddels hoog om de volgende redenen:
- Er is mij twee maal verteld dat artikelen de eerstvolgende week geleverd zouden worden. Dit is niet gebeurd (inmiddels 40 dagen verder).
- Vervolgens krijg ik een mailtje dat de bestelling nooit aangekomen is bij de leverancier (dan is er voor dit moment simpelweg gelogen).
- De bestelling wordt zonder overleg geannuleerd. Ik krijg alleen een zeer onprofessionele melding van een ''refund''.
- De materialen hebben zakelijke doeleinden, en ik stel mijn klanten keer op keer teleur door te zeggen dat mijn overkapping nog niet af is. Dit schaad mijn imago als ondernemer.

Ik wil nog steeds het hout ontvangen, maar enkel tegen gereduceerd tarief omdat; Ik vind het onprofessioneel hoe hier op meerdere momenten gehandeld wordt. Ik van mening ben dat de praxis moet compenseren voor het door mij misgelopen inkomen.

Rekenend op spoedig contact,

Dhr. B Maclean

Z.s.m. contact met mij opnemen over de gang van zaken.
Mijn hout z.s.m. leveren tegen gereduceerd tarief op een voor mij schikkend moment.

B.A.M.
Beste, Tot op heden is er nog geen oplossing geboden. Inmiddels is mijn bestelling geannuleerd en heb ik ook nog geen geld retour gehad. Dit is simpelweg diefstal. Ik ga er vanuit dat er deze week gereageerd wordt.

Ook een klacht indienen over Praxis?